Årsförbruking Av Ed Hardy?

Mammuten har ju kommit hem från Kina nu :)
Fick liiiiite saker 
Jag misstänker att det är billigt i Kina.. iaf om man prutar.. och heeeelt ääääkta är det ju också ;D
Ed Hardy in my heart?
Nej, det här inte vad jag hade förväntat mig.
Här kommer lite bilder på hennes köp till majj. x]

Hooodiee. (:




Linnen.



T-shiääärtt.





Mera Tiiääshärtts  x]



Abercrombie.




"MAC" sminksätt med borstar och grejs.



Sminkväska.




Väska + "Plånbok"




Väska + Plånbok




Godis + Tuggummi   8)




Det står att tuggummit ska smaka på blommor... och det läskiga är... DET GÖR DET!
Jag har ALDRIG "käkat" tuggummi som smakar blommor förut :O Men det smakar seriöst typ blommor!
Sjukt läskigt godis med, vågar inte smaka på allt, ser så sjukt mysko ut.. nej jag är inte rasist, men jag litar inte riktigt på kinesernas matvanor xD
Men vissa smakar gott :) Fast jag vill inte veta vad som är i xD







Kommentarer
Postat av: SoapSlurp.

Oj jävlar? xD Haha ^^

Blomm-tuggummi verkar aascoolt (H) xD

2009-08-18 @ 21:14:14
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback