Back To School.

Och det kändes faktiskt riktigt bra :)
Hade börjat tröttna på sommarlov iaf, även fast det kändes lite kort, as always.
Och det konstigaste av allt.. jag längtar tills jag får åka tillbaka :o
Det var seriöst värsta kul i skolan :D
Vi började 9.30 och slutade 11, VÄLDIGT go dag, jämnfört med mitt schema då jag inte har några
sovmorgonar alls typ, eller joo.. om 8.55 räknas xD
Men det gör inte så mycket faktiskt, hade inte förväntat mig korta och bra tider på gymasiet ändå :)

Skulle egentligen ha stannat och lekt lite med Noss&FolH i staden eller iaf lekt med dom idag, men så slutade Nossie kl 3 för dom skulle till Göteborg på någon Foto-sak och FolH slutade 1.
Jag stod och väntade på bussen i typ 5 år eftersom jag inte kunde åka med 730 som kom innan 731, så sen kom Fia och hennes amerikanska buddy och vi tog bussen tillsammans.

Har varit en riktigt bra dag hittills och jag har inget emot att gå till skolan imorgon. :)
Vi börjar 9 och inga riktiga lektioner tror jag, mest bara "bekanta sig med varandra"
På Fredag börjar det riktiga schemat gälla och på Torsdag ska vi till Tjolöholm med hela Estetiska kursen.

Mammuten kommer hem idag med, jag hoppas hon har köpt massa, vilket hon nog helt säkert har, det är roligt :D

Nu tänker jag fortsätta nörda Mob Wars (H)

Hittade en låt som jag bruknade lyssna på innan.



The Curse Of Curves





Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback