Bilderna+Daim-Dags.

Daim-Dags, - jag behövde verkligen det.
Har städat i princip hela dagen, utan stopp.. eller okej med stopp men en hel del städande har det blivit iaf.
Har t.ex dammsugit typ hela huset och städat lite allmänt.
Bytte lakan så nu har jag ett grönt med djur på 8) För att jag är så sjukt cool förstås (H)

Jag börjar nog tröttna på Daim nu.. lite dåligt eftersom att det finns EN DEL kvar.

Nu tänker jag iaf lägga upp mina bilder från Liseberg i Fredags, eller iaf lite bilder, det är svårt att hitta någon som man typ kan lägga upp, dom flesta är sjukt oseriösa men det här är några acceptabla :)




                                     Jag&Mina bäästisar i Affären.
 


                                         Rosa pudlar i affären.


                                                              Noss&FolH.

                                               FolH tar på Michael Jacksons Handavtryck.

                                                         Min Daim-vinst.


                                            Park+Gasten syns lite smått i Bakgrunden.


Ni får nöja er med det. ;)




Kommentarer
Postat av: FolH

Jag är verkligen supertuff på bilden med mig och Noss (H)

Leeeeeka med mammor :)

SHMUUU

2009-08-17 @ 20:35:10
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback