BloggetBlogget.

Tänkte blogga lite nu när jag har tid.
Ska åka till stranden med Noss&FolH snart, värsta trevligt väder idag ju :)
Och jag upptäckte just att det är väldigt svårt att andas när ens badrocks-snöre-sak klämmer åt ens lungor :S

Såg på Cape Fear igår, den går tydligen på tv idag.
Jag tyckte iaf att den var typ värsta läskig
Ingen direkt skräck film, mer typ thriller och spänning.

Handlar om Robert De Niro, som spelar en psykopat som just kommit ut ur fängelset efter att ha suttit inne i 14 år.
Han vill hämnas på sin advokat för att han typ.. "bedrog honom" or whatever, han "begravde fallet" och var anledningen till att psykopat-pojke blev dömd.
Iaf så var filmen rätt läskig, nog mest för att Robert De Niro är värsta bra i rollen, trovärdig.
Vem vet han kanske är lite smått psykopat på riktigt med :)

Kommer inte på något att skriva mer :)

Nu ska jag "gå"  fråga chans på "Robbis" ;)

Kommentarer
Postat av: FolH

Foto-Robban <3

2009-08-09 @ 18:44:08
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback