Blööödande Stjärna. 8)

BLEEDING STARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!
Säger jag bara.

Jag kärlekar det här märket asså.
Sjukt massa dyrt men snyggt som faeen :)
Är iofs rätt nöjd med min garderob just nu.. eller iaf så är den tyvärr full xD
Fast jag har planerat att sortera någon dag.

Oh wells, back to märket.
Kan beställas här: http://www.merchdirect.com/BleedingStarClothingCo
Säkert finns det någon svenskbutik med men här finns i stort sett hela kollektionen.





Cp-snyggt. :)
Tänkte bara tala om det.
Jag har inte för avsikt att försöka förvandla det här till en "mode/kläder/outfit/shmääää-blogg"
Noooooo wayyy.

And
Just
So 
You
Know...

Headern är tillfällig, gör en ny en annan dag blev inte så jääätte bra tycker jag.

:)



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback