Dag-Dagar. Kissface.

Har inte hunnit blogga på ett tag nu, eller iaf två dagar.
Igår var det Fredag och den började med Casting för en novellfilm som kommer att spelas in i Trollhättan i December.
Det var roligt, kan jag ju säga er.
Jag har inga direkta förvätningar om att gå vidare men riktigt jäkla kul hade det vart ifall man faktiskt gjorde det men själva upplevelsen var ju trevlig. :)
Slutade 15.20, väntade på bussen utanför skolan i regnet utan jacka och en riktigt go förkylning.
Lyckat.
Kom iaf hem runt halv 5 då Noss redan var här och väntade på mig.
Klockan 5 kom FolH och vi började göra iordning oss lite, för att sen dra till Tom på fest.
Riktigt kul var det, trots vissa saker :D
Det var det om Fredagen.. har inget att säga.. egentligen..
men jag blev bara inspirerad att blogga när jag läste massa andra bloggar. Tex. Egoinas.se, hon är rätt rolig hon :)
Sitter vid datorn, upptäckte just att solen skiner.. för två sekunder sen var det typ skyfall eller nåt?
Åh, yay, här sitter jag och babblar på om vädret (H)
Jag borde verkligen träna, men det blir aldrig något. Jag är bara bra på att planera att jag ska göra det. Jag vill ha daim.
Jag tänker käka daim. Och gå in på Facebook 8D
Jag är supertuff, jag har börjat använda massa mer applikationer på Fääjjsbooketh nu, typ Farmville 8D
Så sjukt coolt. 8)
Här kommer dagens kissface.
Richman - 3OH!3


Kommentarer
Postat av: FolH

Ansiktsboken in my <3 kissface!

:DD

2009-08-29 @ 19:48:41
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback