Dagen Med Stort.. C :)

HomHom.

Jag tänkte börja inlägget med att tala om att jag har blivit homhomsexuell.
Inte homosexuell, inte bisexuell, inte heterosexuell... utan homhomsexuell.
Och vad betyder det här då tänker du kanske?
Jo, en homhomsexuell person kan jämföras med någon som är bisexuell... gånger 10.
En homhomsexuell person älskar allt och alla, blir kär vid första uttalade ord och bokstavligen, vid första ögonkastet, med varje människa dock.

Såå.. nu lärde ni er något nytt :)
Bli homhomsexuell du också :)

Idag har jag varit med FolH&Noss i kba :)
Det var kuligt :)
Köpte billigt nagellack, (INGET på ginatricot, kunde vara där utan att köpa något.. *stolt* :D)
Köpte en kalender till skolan och lite trevliga pennor x]
Köpte också present till Lisa :)
Lisa, om du ser det här, vilket jag inte tror du kommer göra men ändå, skulle du ha någon birthday-prylet eller vad händer? För jag har iaf köpt present till dig :)

Var hos doktorn idag med, ska ju undersöka mina magproblem.
Glutenintolerans och shit..
Tog blodprov. Och det var inte ett blodprov, det var 4.
+ dom som han slängde i papperskorgen -.-
Han var bra, men långsam den där nål-mannen.
HAHAH.
xD

Iaf så ledde det till att jag nästan svimmade, inte speciellt kul, men jag lindrade illamåendet och sockerbehovet på Espresso House med en is-chai latte och någon choklad-nöt-brownie :)
MUMS!

18 Days



Kommentarer
Postat av: FolH

Nål-mannen är min nya bästis :)

Jag är med Homhomsexuell, jag blev just kär i dig, din blogg, allt, och lite till :D

Shuew :)

2009-08-04 @ 19:59:57
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback