DagenDagen.

Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort idag.
Var ju som sagt i staden med mammamamama, vi gick på bio och typ.. gick i staden.. shoppade.
Köpte 2par jeans på Weekday(cheap monday jeans är seriöst så jävla bekväma? :O )
Ett för fullt pris och ett par på rea, 75%(!!!), kostade alltså bara 100kr :)
Då blev jag glad.. mamma med xD

Såg L.A. Gigolo på någon sånhär förhandsvisningssak, den var väl inte så sjukt kass som jag trodde att den skulle vara, men det var ju inte precis någon sjuuuukt bra film. Typisk amerikansk typ xD
Men rätt ok alltså ;)

Nu sitter jag och käkar lite godis, lyssnar på musik, ska nog gå och kolla tv snart.
Kollade på 1408 med mamma igår, har sett den rätt många gånger innan men den är très bra :)

Har jag länkat den här låten innan? Dreams In Digital?
Inte?
Iaf så får ni den här nu, bara för att den är allmänt trevlig att lyssna på :)





Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback