DaysGoBy..

Nada update har det blivit igen, har inte suttit vid datorn så mycket på sistone faktiskt, iaf inte på bloggen :)
I Onsdags vet ni ju att jag var med Noss&FolH, men det var jag också på Torsdag&Fredag x]
Vi är jämt togääther.
Igår var vi iaf på Liseberg :D
Skit kul var det, bilder kommer nog senare idag, om jag orkar dvs! xD

Vann en stjärnvinst Daim, så jag har en del choklad att käka upp, vilket jag hade gjort idag om jag inte vägt mig imorse och upptäckt att jag väger mer än vanligt GAAH. -.-
Orka?
Har ont i maggen med så det får nog bli en "ta det lugnt" dag idag, vilket passar mig perfekt ;)

Det var något jag sa att jag skulle skriva på bloggen som var kul men typiskt nog kan jag inte komma på vad det var? xD
Aja, kanske kommer på det sen, nu tänker jag gå käka choklad, jag ska ändå börja träna typ.. i höst ;D
Jag fixar det sen, det är faktiskt sista helgen på sommarlovet nu :o
På Tisdag börjar skolan, ska nog bli rätt trevligt faktiskt.. brukar det vara dom två första dagarna x]

ByeBye, Update Later...................



Kommentarer
Postat av: FolH

Ont i magen...?

Har du ätit bullar till frukost igen kanske? :O

SHUUUEEEEWWWWW!

Jag är glad :)

2009-08-16 @ 10:29:39
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: FolH

Coolt :D

Jag kollade ju på den där Thirteen igår, och där var Nikki Reed med :D Det är hon och regissören till Twilight som har skrivit den filmen tillsammans :O Och Nikki var bara 15 då? :O

As tufft :)

*Gör så att din mensvärk slutar för att jag är snäll och bäst (H)

Tjiiiiinnnngg

2009-08-16 @ 12:12:24
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback