FINALLY!

Så funkar allt som det ska på bloggen!
Visst finns det saker som jag vill ändra på men allt som ska funka, funkar iaf :D
Är sjukt glad just nu för jag lyckades fixa da problem med bilderna i menyn :)
Förutom att den sitter på olika ställen på olika datorer.. har du widescreen.. (tror jag det är) så sitter den ihop, och om du har en "mindre skärm" så sitter den inte ihop
men det är sånt man får leva med xD
Så såhär kommer nog bloggen se ut framöver, iaf ett tag xD
Det var så mycket jobb, så jag tror den här designen får ta och stanna ett bra tag nu.

Idag ska jag leka med Noss&FolH, det gjorde jag även igår :)
Berättar mer om det seeeeeen

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback