G- som i Guling och Gluten.

Har precis smörjt in mig med "brun-utan-sol".
Jag tror att det kommer göra min redan guuula hud ännu mer gul. 
Jag känner mig gul.
Jag känner mig som.. solen.. eller kanske en gigantisk kyckling.
Jo, jag är definitivt en "guling"
Menmen, första försöket kanske inte alltid lyckas :)
Hela jag är iaf len och.. gul nu :)

Jag vet inte vad jag ska hitta på.
Jag vill baka, ska nog baka något glutenfritt så att mamma blir glad :)

Hmm.. hittade ett recept på kladdkaka.. det får bli kladdkaka. :)

Kom ihåg, jag SKA börja träna i höst..
Men det är i höst det ;)


PHOTOFINNISH

 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback