GöraGöraIngetGöraGöraDag.. Gör.. Göran?

Helluuu.
Idag har jag gjort.. precis det som står på rubriken.
Nej jag "gjorde inte Göran"

"   I didn't do Göran.. ;o  "

Vaknade - imorse.
Åt frukost.
Segade, hoppade/sprang/slant/kröp/gick  sedan till slut in i duschen.
Segade lite mer.
Kollade på en spansk-familjeserie och målade naglarna med mitt nya H&M nagellack, vet inte hur bra det är men det verkar trevligt iaf :)
Glänste iaf värsta mycket i solen och det tyckte jag om :o

Solade en stund också, det är typ sjukt varmt ute! :O... det gillar jag :D
Jag funderar på att gå och sola igen lite snabbt men jag vet inte om jag orkar.. 8-)

Ska nog testa att ta lite "brun-utan-sol" också, bara för att se hur det blir, har nog aldrig använt det tror jag och känner för att teeesta :)

HAHA sms:ar med Noss också, hon har hittat en kul artikel på Aftonbladet, med ett får som hänger från en elledning, WTF?! xD
Nää... stackars får.. det är ju synd om honom :(
Men jäklar så kul det ser ut xD

Nuu tänker jag....
Woah.. jag tänker..
eller gör jag?

Nää.. det var ansträngande.
Slut på inlägget.

Kommentarer
Postat av: NosEnosE

HHAHAHAHAHAH, han är så otroligt cool 8) Jag är kär i honom :O

2009-08-05 @ 21:12:35
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback