Gris-fluenser.

Kände att jag ville uppdatera lite igen, har inte så mycket att göra.
Eller jo, jag sitter faktiskt och chattar med Noss,Folh&Tadde och det är alltid trevligt :)
Men jag har fått feber, igen, at least tror jag det.. jag är sjuk.
Jag vill inte, för jag skulle ha vart med Noss&Folh annars, men sen så blev Folh sjuk (hon säger att jag har smittat henne via datorn ;( )

Gaah jag vill iaf bli frisk snart, blir galen om jag inte får komma ut (:

Käkade precis en macka, och nu planerar jag att råna frysen på vaniljglass, - byebye träning&äta-nyttigt :)

Meeen jag orkar inte bry mig :)
Ska iaf till Liseberg på fredag med mina bääästisarr 8-|
om jag inte redan har sagt det? mitt korttidsminne suger :D

Ehh.. jag orkar inte blogga, kom lite annat i vägen


LekFörsiktigt <3

Kommentarer
Postat av: ggbgz

vsAHvlHSBAFDÖJLCM ÖLJDFÖNJD .NB P .JEFNÖC ÖJNF IKMM

2010-03-24 @ 19:17:42
URL: http://www.kuk.se
Postat av: Mesig.

Svar till den anonyma jäveln över: - Jag håller fullständigt med. Jag skulle inte kunna ha sagt det bättre själv.

2010-03-24 @ 20:56:42
URL: http://marshie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback