Homm.

Jag har egentligen ingenting alls att uppdatera men jag tänker göra det ändå.
Jävlar vad varmt det är!
Okej kan iofs bero på att jag just stod och hoppade.. (vet inte hur jag ska beskriva det men.. kraftigt?)  till "Red Flag" med Billy Talent. Höhö. Bra låt dessutom.

Idag har vi vart med alla esteterna på Tjolöholm, när alla andra hade lektioner i skolan :D
Men känns egentligen rätt skönt att "komma in i vardagen" imorgon med.. jag är dock(hahah, "dock") redan trött på att gå från bussen till olika ställen men inte mycket att göra åt.
Har ju inte världens senaste "sluttider" så det är rätt bra.

Jaoo.. ehm.. hej?







Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback