I'm so addicted to you...

Han sjöng så, i min musik just för typ 2 sekunder sen :)

Idag blir det att Noss&FolH kommer hem till mig, myyyyyuuuusss ;)

"Spindelincidenten" slutade faktiskt bra till slut.
Eftersom mammuten är i Kina, så är jag ensam med min "bonuspappa", som igår klockan elva bestämde sig för att han behövde jobba lite till så han åkte tillbaka till jobbet.
(Han jobbar typ 24/7)
Det här var typ en timme innan jag upptäckte spindeln och inte fan vill jag röra spindeln så jag lämnade en lapp till honom, att han skulle ta bort den när han kom hem :)
När jag gick ut ur mitt rum imorse så var det första jag tänkte "VAR är spindeln??"
Men som tur var så hade han skrivit ett väldigt positivt och lugnande meddelande på baksidan om min lapp.
"Den är dödad!"

Bra start på dagen :)

One down, about 3 million more to go!

Nu ska jag snart gå ut och mata kaninerna, innan folk kommer till mig om ungefär 40 min :)

Skreeevar mer sen om jag orkar, eller har något "vettigt" att skriva ;D
Har jag aldrig :)

ByeBye.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback