JagKallasMario.

Haha tänk om jag hade hetat Mario, fatta vad kul :D

Idag har jag, som sagt, ridigt :)
Det gick väldigt bra den här gången, men sjukt jäkla varmt var det.
Solade en stund när jag kom hem innan jag kom på bah "hej, jag kan vara lite hjälpsam och ändå bli brun"
och började slipa med sandpapper på våran utesoffa :)

Det var jobbigt, men jag fick lite färg i ansiktet :)
Jag har blivit beroende av solen.
Det är iofs alla?
Annars hade typ jorden vart rätt.. död xD

Mitt internet är typ helt damp idag, sidorna laddas inte, har fått starta om datorn ett par gånger för att nätverkskabel-saket inte vill göra sitt jobb. Hoppas inlägget kommer fram :o


Jag är skit tuff och sitter och leker på Mob Wars just nu :D
Jag har snart råd med en container-"lekplats"  :o
Aaah-ha-haa.

8-)

Senare blir det nog bara att kolla film med mammut och sova, är trött, vaknade 9.00 idag (?!) 

Inget kul att skriva just nu, tjingalong! :D


WOAH! det kommer läskigt surrande ljud från mina högtalare WTF?!   :O :|






Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback