Köttfärspaj&Städning.

Sakerna idag då :)

Har fortsatt min städning lite försiktigt idag, bara dammat och hållt på lite, ska fortfarande dammsuga imorgon.
Just nu håller jag på och lagar Köttfärspaj till mig och J-O, kände att jag borde laga mat iaf någon gång i veckan så att han slipper göra det. 
Får se om det blir bra, degen ser inte så lovande ut eftersom formen är waaay för stor, eller iaf liiite stor, men snart är det klart :)

Sen blire Tisdag. Eller i övermorgon. Då börjar skolan och min svininfluense sjuke mamma kommer hem, iaf så påstår hon att hon har svininfluensa.
Isof tycker jag att hon kan lämna kvar den i Kina. Jag vill inte ha den.
Jag har inget direkt immunförsvar så jag hoppas jag inte blir sjuk nu, vill inte vara sjuk redan första veckan i skolan, missa saker och hålla på.
Nej, ifall hon nu vill ha svininfluensan kan hon gott stanna i Kina, eller iaf lämna kvar sjukdomen där LP :)

Oj, såg just att jag hade planerat måla franskmanikyr och shit ikväll, men får väl göra det när jag kollar på "From G's To Gents" på MTV idag, klockan 10 tror jag :)
Har smått börjat följa det, jag hejar på Baron, för han är cool :)


The Last Song

Dagens Låt #2   :)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback