Memories.

Helloo
Satt just och kollade igen om lite bilder som jag har tagit när jag var liten.
Min gamla hederliga kamera med film i, så sjukt cool :D
Vissa av bilderna är dock lite röda i kanterna eftersom jag en gång råkade öppna luckan till film-saken och ljus kom in 8)

Hittade iaf en bild på mig på flygplatsen när jag var runt.. nio kanske. 


Sooo.. I exposed myself to the internet :)
Men jag har åtminstone kläder på mig(jag är på en flygplats..?) så det blir inge barnporr här inte ;) Bara något jag tänkte dela med mig av på min kära blogg.
Inte så bra kvalité, tog kort på den med min kamera x]



EWWWWWWWWW!
DET HÄNGER VÄRLDENS STÖRSTA OCH ÄCKLIGASTE SPINDEL FRÅN VÅRAN TAKLAMPA I HALLEN!
Jag tror jag dööööööööööörr.....
Jag brukar normalt inte vara sååå rädd för spindlar, men den här, MOTHERFUCKERRR!
Den ser ut som en Tarantella typ, eller en såndär spindel som man ser i något sjukt "överleva-i-djungeln-och-hålla på" program.
Men jag ska ha koll på den så att den inte smiter.. den bara snurrar där och stirrar på mig..

OH MY FUCKING GOD!
DEN ÄR BORTA!
GAAAAAAAH!!! :|



Kommentarer
Postat av: FolH

Vilken vecka är det nu då?

Hur lång tid har vi på oss att proppa dig full med bullar? :)

Seriöst, vi måste typ frossa varje dag eftersom du inte kommer kunna det sen :O Vi måste tillåta oss själva at bli liite tjocka för din skull :DD

Fram med bullarna, nu kör vi

2009-08-12 @ 12:33:21
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Daniel

heh så söööt!

2009-08-13 @ 10:57:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback