Milk.

            Bild från Google.


                                                                                                                                                             
Jag tror jag håller på bli mjölk missbrukare.
Jag dricker mjölk konstant.
Hela tiden.
Ibland en liter eller mer per dag.
Det är så sjukt gott!
Jag mår bra av att dricka det, kan inte vara utan det.
Och inte heller dricker jag vanlig mjölk, jag dricker låglaktosmellanmjölk :)
Undrar om det kan ha någonting med det att göra?
Den är ju ganska söt..
Kanske har en beroendeframkallande effekt när man tar bort mjölksockret och tillsätter andra medel, vad vet jag..

Mjölk är helt enkelt rätt.. gott..

I Was Born A Freak And Will Die One Too.


Mjölk kommer bli min död :)

Passande låt:

Milk - Garbage



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback