Nada Update.

Sorry för det.
Har inte hunnit, har inte orkat..
men nu tänkte jag göra det lite snabbt :)

Igår var jag och red.. inte mycket mer som hände, förutom att vi hämtade mammuts kompis från flygplatsen,
dom åker till Kina idag och kommer hem dagen när skolan börjar..
Jag vill också till Kina... ;(  xD

Vädret suger, jag hade velat behålla solen här ett tag till, iaf resten av sommarlovet menmen jag kan ändå inte ta mig ut speciellt mycket idag, har blivit sjuk, SVININFLUENSAN!, of course? :O
Så det blir sitta inne idag fast NossFolH&Jag kanske ska till Liseberg i veckan :)

Jag tänker sitta här. Hela dagen. Och Lyssna på Falling Or Flying.




Okej kanske inte hela dagen... men låten är bra :)
Updatterrarr siinaree :)



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback