November Rain.

Sitter här och lyssnar på November Rain med Guns N' Roses, - sjukt fin låt :o

Idag har jag vart på stranden med Fööleeet och Nössie, (haha det var mycket roligare att skriva så :))
Jag börjar verkligen gilla den här hela "hej nu är det varmt" grejen :)
Tror t.o.m att jag faktiskt fick lite färg, ett stort plus.
Jag har dock inte badat i år, alls.
Kan inte dirket påstå att jag gillar att bada överhuvudtaget, mycket trevligare att ligga och steka, helt vatten-fri :D

Har suttit och lekt i photoshop ett tag nu, vilket ledde till det hääär. grrrrrrrrönt :)




Tror att jag tänker gå sova snart, byebye :)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback