Pijäärrsinng :)

Ja, det är vad dagens inlägg handlar om.

Kort dag i skolan idag, slutade en kvart tidigare också så det blev att vi fick gå kl 1 :)
Handlade mat med mammuten och åkte hem..
Vänta nu.. jag piercade naveln också :)
Kändes ju, men det gjorde inte så ont, hade jag iofs inte väntat mig heller :)
Fast nu har jag lite svårt att böja mig ner xD Gör typ ont
Men annars är jag supraa nöjd :D

Vi hade datakunskap första gången idag, typ världens coolaste lärare ju ;)
Han svor typ jämt(jääääklar vad tufft!).. fast sen "bad han om ursäkt" för det också.
Han verkade bra. Och rolig. Två viktiga egenskaper för en bra lärare. :)
Jag gick in på Facebook&BdB i slutet när vi inte längre hade något att göra x]
Fronter är en såndär komplicerad grej som man inte orkar lägga tid på och lära sig.. men jag antar
att det är ett måste. Och så svårt kan det ju inte vara ;)

Nu lyssnar jag på Don't trust me med 3OH!3,, men den har jag redan haft som "dagens låt" i december förra året på min gamla blogg så de får bli... hmm.. 


Ännu mer Kill Paradise :)

Har säkert haft den här som dagens låt med men då får ni väl den igen då xD

Fall From A Star



Kommentarer
Postat av: malin

Hur gör man för att få upp saker från typ youtube och sånt ? x) <33

2009-08-26 @ 21:05:51
URL: http://december-barn.blogspot.se
Postat av: Anonym

visa bild på piercing pojke annars dödar jag dig :)

:DDDD

2009-08-27 @ 21:23:32

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback