POSITIVEPOSITIVE!


Jag är ICKE glutenintolerant :D
Jeeeklar så glad jag blir, jag kan käka kakor och bullar så mycket jag vill ;D hahah xD
Alla mina värden var typ värsta bra och allt verkade helt perfekt. Jag är väldigt frisk helt enkelt :)
MEN.
Det finns en hake.
Mitt magont har INTE varit en inbillning.
Jag har en jätte jätte ovanlig laktos... intolerans, som egentligen inte ens finns hos barn men som jag förmodligen har haft hela livet. Ovanligt bland vuxna med men typ omöjligt bland barn (xD)

Oh well.
Jag kan iaf käka bullar :)
Men jag får sluta missbruka mjölk...
Får ägna mig åt laktosFRImjölk nu istället, inte längre låglaktos. Smakar vatten. Äckligt. Det förstör glädjen med att dricka mjölk :(
Nu är jag ledsen.
Men jag kan fortfarande äta kakor ;)

Början på veckan, är smått förkyld och allmänt trött, bara kände för att ge bloggen en update.
Idag gjorde jag misstaget att berätta för Julia att jag är från Finland :o
Jag blev då tvungen att lära henne finska.
Hahah xD

Jag har också smått börjat träna.. eller jaa... jag ska göra 100 situps varje dag :D
Det är bestämt.
Sen i Lördags xD
Träningsvärk, - jaaa.
Vi får väl se hur länge det varar, men jag ska försöka att inte glömma det eller låta latheten ta över.

Idag hade vi Röst&Rörelse på teater lektionen, värsta roligt, plus att man får komma ifrån dom vanliga lektionerna ett tag med, känns skönt :)
Jag är glad att jag valde Teater. :)

Kommentarer
Postat av: FolH

VI KAN ÄTA KAKOR JÄMT!!! :DDD

utan mjölk bara :)

Jag såg dig idag men du lekte med huvudet åt ett annat håll så du såg inte mig, höhö :)

SHMÖÖR! :O

*bor i träd

2009-08-24 @ 18:24:10
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Sophia.

OOOJJJ!! :O:O:O:O:O Äta kakor!! Wohoo! :D:D:D:D:D

Fan vad cool du är 8)

2009-08-24 @ 21:41:04
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: FolH

GE MIG DINA TOM&JERRY KAKOR!

NU!

:O

2009-08-25 @ 17:43:12
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback