Rubrik:.

Har varit värsta slappa dagen idag, perfekt när jag inte mår som bäst att bara ligga hemma i soffan, baka och kolla på tv :D
Har bakat Mazariner idag, eller skulle ha bakat Mazariner, liknar mest muffins + att glasyren typ failade lite men det är lugnt dom blev rätt goa iaf :D

Har sysselsatt mig med "min spanska familjeserie" och mest bara.. suttit ner.. och tagit hand om alla djur, - först nu jag börjar fatta hur jobbigt det måste vara för mamma att utföra den här rutinen varje dag? :O xD

Jag frågade också 118 100 vem Marshie på marshie.blogg.se var, och då sa dom, att "Marshie" är en blond tjej som troligtvis är glutenintolerant. -.-
Oj, jag låter som ett riktigt kap, intresseklubben antecknar.
Tråkigt när det är någon seriös där borta som svarar xD
Jag vill ha sjukt oseriösa svar annars är det ingen kul ;)
(Vaddå missbruka tjänsten...?... 8-))

Har faktiskt inte suttit vid datorn så mycket idag, bara kollat efter recept, jag har överansträngt tv:n istället :D
Men imorgon vill jag typ hitta på något annat tror jag, orkar inte bara sitta ner, eller jo det gör jag för iofs men för mitt eget bästa så känns det som att jag borde ta och.. "gå ut" lite också xD
Menmen, jag försöker faktiskt bara njuta av sista veckan med sommarlov, sen vart det slut.. även fast det känns rätt kul.. och spännande, så hade jag hellre fortsatt ha sommarlov :)

Så om någon vill leka imorgon? I'm up for it! :)



Det är nästan så jag blir lite stolt över finsk musik, kan ju vara rätt bra ibland, här är en låt jag upptäckte.. en dag xD

Illusion and Dream


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback