SundaySunday.

Hej!
Känns som att jag allt för ofta glömmer att hälsa på er när jag börjar ett nytt inlägg.. så då gör jag det nu.
H-E-J-!
:)
Glada nu? :)
Idag har jag vart och ridit, preciääs som alla tidigare och kommande söndagar :D
Det vart trevligt, förutom när Baddi snubblade över sina egna fötter och fick sand i hela facet xD
Sen försökte jag skaffa tag på en Rubiks Kub på BR leksaker, men dom hade bara typ.. muterade kuber, som typ glänste och hade batterier och shit, då blev jag sur :@
Jag lät som en dinosaurie :@
Jag tänker skaffa det en annan dag, typ när min finska börjar, alltså på Tisdag :@... :)
Aj som fääuun, jag höll på att laga mat, (köttfärspaj, again) eller hade egentligen redan slutat med det, och skulle ta ut den ur ugnen, när jag.. (tänker inte som vanligt), tar på formen och bränner fingret, - AJ!
Nu har jag haft en kall... sak (xD) med en handduk runt mitt finger ett tag, fast nu tog jag bort den.. och det bränns.. men det kändes inte bra att ha den kalla saken där för länge heller för det kändes som att mitt finger typ gick och dog smått.. jag tappade känseln. :)
Idag har jag vart super cool, - käkat godis och spelat mw&farmville :)
Vilket är vällldigt kuul :)
Jag har kommit upp massa levlar på MW :o
Ok, nog snackat om det. :)
H
Ä
R
K
O
M
M
E
R
D
A
G
E
N
S
Kissface. :)
Still Around - 3OH!3
(Rätt mycket 3OH!3 har det blivit på sistone, men dom är grymmmaaaa 8)



Någon som kan svara på varför allt typ.. "skrivs ihop" på min blögg? :o
Jag har mellanrum när jag skriver men sen så leker det... ;(

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag ska gifta mig med 3OH!3 :)

2009-08-30 @ 20:23:56
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback