SwickeliSwick.

Tyckte jag var väldigt.. humoristisk när jag la till ett W mellan S och I...
*hihi*
xD
...Förlåt.. ;(
Iaf så har jag gått och blivit sjuk, med mitt immunförsvar var det ganska väntat när skolan började.
Hade typ läskigt med problem att andas igår, så jag har väl förmodligen insjuknat i "svininfluensan", precis som alla andra :D Yay, jag är nooooormal.
Och en annan sak jag tänkte på, det här med att vara normal..
dom flesta som någongång ramlat in på min blogg eller träffat mig.. IRL.. har fått klart bevisat för sig att jag inte är direkt normal.. kanske inte är så onormal heller egentligen men mest nog bara.. konstig, för dom som inte känner mig jätte bra och inte vet att jag har en tendens att säga det som ploppar upp i huvudet på mig utan vidare funderingar.
Jag går och säger åt folk att läsa min blogg, men vill jag verkligen det?
Vill jag att alla ska läsa mina skruvade tankar, och om mitt överintressanta liv?
Kan inte annat än att säga.. ni beträder nu min blogg på egen risk.
Härmed avsäger jag mig allt ansvar för all psykisk och/eller fysisk skada du som läsare kan tänkas få under vistelsen på marshie.blogg.se.
Då var det klart. :)
xD
Om min dag idag då..
Längsta skoldagen på veckan avklarad.
Riktigt trött idag, + plus att jag håller på bli sjuk, INTE KUl såhär i början på terminen, känns som jag missar en massa, men jag tror inte jag kommer vara i ett "gå till skolan och stanna där" skick imorgon, så det blir kanske stanna hemma för min del.
Anyways, här sitter jag med Farmville framför näsan och hoppas komma upp i levlar på Mob Wars så att jag får flera jobb, - alltså en rätt vanlig dag i mitt nörd liv 8D and I'm Loving It! :D



Kommentarer
Postat av: Såpan.

Nej stackars, inte vara värsta svinet (höhö) 8) Vi ska ju fika på onsdag, Haha x] Gör dig frisk Så, POFF, nu är du frisk igen 8D Visst är jag cool? :P

2009-08-31 @ 22:29:38
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback