This Is The Way It's Supposed To Be.

Jag är allmänt glad just nu :D
Eller jag blev just det av någon anledning.
Jaha, så nu har jag ändrat design igen, eller egentligen bara bakgrund och header, men jag tror jag blev lite mer nöjd den här gången, fast det blir aldrig heeelt som jag vill ha det, men något åt det hållet, jag övar fortfarande :)

Kommentera gärna med en liten åsikt eller två x]

Idag har jag mest bara solat och suttit vid datorn :)
Lata dagar, -det gillar jag. Starkt.

Här är en bild på min sötsöta kissekatt som låg under solsängen under hela tiden som jag solade.
Här ser hon sjukt tjock ut, något hon är i verkligheten med, men kanske inte riktigt så här xD



Oj klockan är redan 7 :O
En timma sen mina "peeeaarrss" (föräldrar)
stack över till grannen på kräftskiva.
Jag orkade inte.
Gillar dessutom inte heller kräftor, jag funderar på att ändra min "nej-tack-saker-lista" lite..
Just nu är står det "gillar inte saker som flyger och andas"
Borde nog egentligen vara "gillar inte saker som flyger och andas eller bor i havet"
:)
(Jag är inte rädd för flygplan, därför "flyger och ANDAS")

Och ja, kräsen är mitt andra namn.. eller kanske tredje.. eftersom att jag redan har ett andra namn :)

HippHoppHöpp, nu tänker jag hitta något att värma och äta, börjar känna mig hungrig.

"Toodles!"



(xD)

Kommentarer
Postat av: FolH

Jag gillade din gamla design :(

Fast den här var typ super-fin den med! :D

Hej, MarshhhH Lek-Barn Kräsen Korte :)

Kräsen kotte?

Leeeeek :)

2009-08-09 @ 18:47:38
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback