VärldensMestInteIntressantaBlogginlägg..OCHGodnatt ;)

Jag har inget för mig just nu men tänker nog dra mig till sängs alldeles snart, känns som att jag verkligen borde sova ibland med xD
Har precis gjort mina 100 situps som jag lovade mig själv att jag skulle göra, kommer nog inte göra dom imorgon iofs, känns som att det inte är så bra när man har ett färskt sår "i magen" xD

Här kommer iaf en bild på mig, av ingen anledning alls :D


Jag igår.. med en hand framför mitt ansikte.. den bara kom dit av sig självt, det var INTE meningen xD



Mina naglar i söndags, nymålade, jag är inte bäst på att måla naglar men lite fräänigt tyckte jag det
blev iaf xD



GodNaajjtt! ;)



OJJ!!!!!!!!!! Jag upptäckte en sak!!!! Det här är mitt 100:ade inlägg på blogg.se!!! :D 
Grattzz till Bloggen :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härliga naglar :D

Skitfränt.

2009-08-26 @ 15:22:30
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback