You Always Hedging On A Safe Bet, Walking A Tight Rope With A Safety Net.

Photofinnish var det där ja..

Jag tror jag har beslutsångest idag. Oj nu blev det med fetstilt, oh well kan väl vara det då :)
Har inte riktigt kommit på vad jag ska hitta på idag, jag tror jag tänker ladda upp lite Liseberg bilder idag, känns som det är på tiden nu. 

Sitter här med en jävla mensvärk och tycker att någon annan kan komma och städa åt mig :)
Känner egentligen för att städa, mest för att jag stör mig något otroligt på när det är stökigt, och också för att jag inte har så mycket annat att göra.
Stryka?
Dammsuga?
Äta Choklad?

Nummer tre verkar mest lockande.
Men nej, jag ska städa idag.
That's fer sure.

Hmm.. undrar om mitt busskort räcker hem från skolan på Tisdag..

Anteckna det, det är viktigt... jag lovar.

Jag kan inte ens välja låt. Sitter här och bläddrar bland alla men känner inte för att lyssna på någon.

Det får bli Enjoy The Silence med Depeche Mode

Som jag för övrigt har planerat att länka till er nu för att jag tycker den är bra :) Det ni.

Rätt kass version...



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback