Your Guardian Angel.

Nu har jag planerat att inte göra något mer idag, har varit ute en stund, läst i SOLO och solat, allmänt slappat.
Har fått en massa "erbjudanden " från mina föräldrar på saker jag kan göra men just idag har jag planerat att inte, göra någonting alls :)
Kanske jobbar en annan dag x]

Har också tagit bort den vita... "saken", (kommer inte på något bättre namn) mellan menyn och inläggen, tyckte det blev snyggare så, fast egentligen vill jag att dom ska sitta ihop, menyn och inläggen alltså :)

Nu sitter jag här, käkar yoghurt och lyssnar på The Red Jumpsuit Apparatus(orka ha ett så svårt bandnamn? xD)

Funderar på att kolla på tv snart och continue:a min slappa dag :d

Your Guardian Angel


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback