"Act on your impulse, swallow the bottle, cut a little deeper, put the gun to your chest."

Herregud. Jag säger bara herregud.

Har inte kunnat göra annat de senaste dagarna än att läsa boken jag lånade på bibblan, som Föleth tipsade mig om. Den är så sjukt wünderbar att det knappt går att göra annat än att läsa den när man väl gjort det ett tag.
Nu har jag tyvärr läst ut den, men för er som ICKE redan har läst den(eller redan har läst den, spela roll liksom?) rekommenderar jag den STARKT. Eller typ mer än starkt, helt wünderbart mycket.

Jag kanske borde tala om vilken bok det är också?



Impulse - Ellen Hopkins

Den handlar om ett "gäng" deprimerade tonåringar, som kämpar för att komma över sin depression, och man får föja dem på deras bättringsväg. Inte alla dock. Vilket är anledningen till varför jag just satt och grät en massa. Dumma saken i slutet.
Men rekommenderas som sagt :)


Nu står någon och ropar "Hallåå...?" i våran hall? (vi har äckel-barns-gäster på besök...orkar inte gå in på det)



Vem är tönten liksom........................................??

Kommentarer
Postat av: Fiia

Åh JAG är tönten :G

Vem är the super-bok-tipsare nummer 1? :o :O!!???

:G

2009-12-26 @ 16:18:52
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback