Dagens Ord: Knep-Kille Nummer 1. :)

Hje Hje alla.
Hur har julen eren varit än så läng?
Rikti roli har den vart fö min deäl.

Ja. :)
Fick en del mysiga julklappar, och en jäkla massa choklad :G
Gillar det starkt. Väldigt starkt.
Imorgon ska man till stan och göra av med pengarna på mellandagsrean kompisar? :)
Gillar.
Ska försöka leta rätt på en klocka, som jag egentligen skulle ha fått i julklapp, men så skickade vi tillbaka den vi hade beställt och nu ska jag leta rätt på en annan. :)
Stövlar, det är något man behöver med, men det känns som jag har spenderat alldeles för mycket pengar på sistone, and more to come..

På tal om rubriken, det här är ett ord som bara ploppade upp i huvudet på Mums-Marsh när hon läste kompis Föleths inlägg om att det var knep att blogga på julafton. Därefter har saken(jag-kompisen) gått runt och haft det stuck to the head och på senare... år.. dagar.. minuter, har jag börjat förstår hur myyyys det där ordet egentligen är :D Knep-kille nummer 1 liksom :) finns det något bättre? 8D

Tänkte väl det. :)

Nä-ä, inget mer att säga här inte.. kanske.. kanske det kanske..
Så jag säger väl adjö för den här gången, återkommer förr, eller senare :D

Lekis Lugntis :)

Kommentarer
Postat av: Fiia

Ohja, knep kille (:

ShoppShoppShoppa imorrgooonretthhkjk! :G

GILLAR. TYCKER. ÅH.

2009-12-26 @ 15:53:33
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback