DONE! finally.

Hallå!
Är det nu jag ska säga "long time no see" ?

Är äntligen klar med designen, eller iaf tillräckligt klar för att nu låsa upp bloggen efter flera dagars underhåll och renovering. Det har blivit en ganska stor förändring sedan senaste design, ellerhur?
Ni ska bara veta hur många olika teman och shit jag har testat för att finally få fram den jag har nu.

Många bloggar brukar "lägga in" sin gamla design i ett inlägg så att läsarna har chans att jämnföra och med egna ögon se skillnaden på headern och hela köret...
men jag är en såndär bloggare som tänker "hmm, det hade ju varit lite smart.." efteråt när det redan är försent. :)
Men ni kan ju iaf jämnföra med headern?

det kunde ni visst inte heller.
Jag hittar den inte. Men ni får överleva. :)
Ingen mouseover var't det på den iaf, vilket det däremot är på denna, ifall ni inte redan märkt detta :)

Anyways, kommentera gärna med era åsikter, vet ju inte hur fucked up min design ser ut på eran dator, min laptop kanske lurar mig. Men om så är fallet, ber jag er att skicka iväg ett meddelande om detta. :)

Konstruktiv och annan allmän positiv kritik går bra det med!

Lek Lugnt.


Kommentarer
Postat av: ayah ♥

Kikar in ;D hur har din dag varit idag?

2009-12-30 @ 22:42:23
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Josefin - I don't do normal

Sjukt fin design :D Hur gör man egentligen mouseover headers? ^^



Är detta en humorblogg btw?

2009-12-30 @ 23:49:43
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback