Hissar&Dissar. Fast mest bara dissar...

Ok, det här är vad egentligen skulle bli en "hiss&diss-lista" (jag kände att jag behövde "go with the flow" och göra som typ alla andra bloggare..)
Men Marshie-style, blev det mest bara en rejäl diss på Vickan BOOBIES Silverstedt.
Min startsida är MSN och det här är vad som dök upp i en av sidorubrikerna idag:




Okej, jag fattar hon är typ världens "porr-modell-shiät-mamma", det vet väl alla...
Men att tidningarna fortfarande orkar skriva om henne??
Jag trodde hon festade såhär typ minst varje dag?
Kom med något nytt...?

Sen förstår jag inte heller folk som kan beundra en person med såhär lite självrespekt?
Vad är grejen med att vika ut sig om folk redan börjat tröttna på att se dig naken?
Jag antar att dom inte tröttnar..
Men det gör jag. Så här är mina teorier om Victoria Silverstedt. Och som i stort sett allt annat som skrivs på den här bloggen, så ska det tas med en nypa.. eller matsked salt.

Teori 1: Vickan har äntligen förstått att folk tycker att hon och hennes plastiga-kroppsdelar är ungefär lika äckligt som en 2 kgs burk med syltlök med bäst-före datumet "13 Augusti, 1964". Hon har gått ut, och försöker därför hela tiden förnya sig själv, (och inte minst sin kropp) så att hon på något mirakulöst sätt ska verka "ung och snygg" igen. Men vi vet ju vad som händer med för gamla syltlökar....

Teori 2: Hon har fått för sig att en kroppsdel kan gottgöra för en annan, alltså "Too bad" att läpparna failade lite på den där ghetto-kliniken 200 km från Stureplan, men det är LUGNT, för jag kan ju alltid få folk att fokusera på mina wünderbara sten-inspirerade mjölkörtlar, och därmed få dem att tro att jag faktiskt är någorlunda "icke-äcklig" och det kanske inte gör lika ont att titta på mig.

Teori 3: Hon tror, att om hon festar och vistas på samma ställen som alla 20 åringar, så KAN hon råååka stöta på en p25:a som är alldeles för full för att se skillnad på sin överblonderade flickvän och Victoria. Jajjkks, det där blir inte kul imorgon...

Jag antar att mina teorier egentligen är rätt kassa, men you get my point?

Nää... nog hackat på henne... jag känner henne inte, hon är säkert trevlig... min bästis :)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback