I'm back back back.

Gissa vilken liten partyprisse som somnade i soffan igår efter att ha läst massa ur sin über-braiga bok "Impulse", lånad på biblioteket igår kväll efter simningen? :D
You guessed it right.
Det var jag minsann.
Därav, ingen mer "premiär" bloggning igår, så jag får försöka gottgöra er idag.

Som sagt så har jag saknat bloggen en massa, och för er som känner er sugna på en blogg-paus, gör det!
Riktigt nyttigt faktiskt. Jag har haft tid att göra massa annat jag inte gjort tidigare, jag har sovit mer och inte suttit lika mycket vid datorn(det finns vissa konsekvenser, som t.ex att fiskarna på Happy Aquarium är nu med all  säkerhet sjuka/döda).
Och nu är man tillbaka, utvilad och blogg-sugen. :)

Pga. av somnandet i soffan igår, vaknade jag tidigt idag, eller jag vaknade massa gånger inatt också, men jag bestämde mig för att gå upp halv 8 (!!!) Bara en halv timma senare än jag brukar gå upp(när jag får skjuts).

Nog om mitt överintressanta liv, jag kanske borde ta en liten update, jag menar, berätta om allt ni missat i mitt alldeles för händelsefulla liv? :D

Det får bli senare isof. Jag är rätt upptagen med att käka godis just nu. Glass-strutar, som jag inte ens tycker om.. men man kan liksom inte låta bli att äta godis som finns i påsen, såvida det inte är lakrits, det är undantaget med stort U.

Mitt rum är förresten målat och klart..... nää ni får vänta tills senare med updaten. ;)




ÅååååååÅåååååååÅååÅåååååååhh.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

visst? :)

tack detsamma!

2009-12-19 @ 10:08:16
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback