Ingen update, och ingen update får det bli.

Har städat typ, minst hela dagen idag, och har därför inte uppdaterat. Kanske inte någon vidare bra start på "massproduktionen av inlägg" som jag hade tänkt skulle äga rum nu på jullovet, men det får la bli senare, när mitt rum är i sin ordning.
Imorgon kommer målar-pojk/arna hit igen, och nu ska han måla väggarna i våran hall, vilket betyder att han kanske får dra ut kabeln till vårat internet, och för er som är lite kvickare än andra, förstår att detta också innebär NADA bloggning.
Tragiskt, men det är så det får bli. (Jag är HELT säker på att ni bryr er.....)

Måste upp SJU imorgon. Första dagen på lovet och jag ska på körskolekurs-sak med mina föräldrar.
Jippi.

Anyways, uppdaterar när jag kan/har tid/orkar/vill.

Tjinge. Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Fiia

Åh, jag är kvick (:

2009-12-20 @ 19:47:25
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback