Jag vet, jag vet... jag VET. Jag uppdaterar lika mycket som en get dricker kiss i mörkret...

Hej-Hallå.
Ingen uppdatering, och ingen uppdatering får det bli.
Jag har inte varit i närheten av en dator på några dagar och har heller ingen lust att blogga. Därför undviker jag detta då jag är en sådär.. 110 % säker på att mina inlägg skrivna med den här sortens humör är.. icke läsvärda. Så därför inget bloggande. :)
Orkar heller inte ta upp saker som har hänt i veckan, utan jag ska istället ta en "mini-bloggpaus" och vänta tills jullovet börjar innan jag börjar blogga "på riktigt" igen.
Har haft massa tid över till annat när jag har kommit ifrån datorn, t.ex.. att sova :)
OK, vi hörs pojkar och tanter, jullov nästa ;D
Lek lugnt och på återseende! ;)

Kommentarer
Postat av: Fiia

ÄNDA TILL JULLOVET?!!!!!!!??????? Är du helt out of your mind eller??????????? :@ :^^

2009-12-05 @ 20:21:31
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback