"Jobbar". Har Samhäll/Svenska.

Är i skolan och sitter i en av datasalarna. Håller på jobbar med vårat grupparbete om Bangladesh, fast nu har vi rast. Eller ja.. tror inte att vi har det längre.
Och när det är rast i datasalen, då gäller bara en sak.. eller kanske två.. facebook & bloggen.

Konstigt nog är jag dock inte ett dugg på "blogg-humör". Har inte varit det på sistone, men jag lovar er, jag ska försöka vara inne massa på jullovet, blogga som faaasen alltså :)

Jag är så jäkla trött idag. Höll på att snubbla över min resväska imorse när jag skulle gå, jag bara välte helt enkelt. Kan inte hålla uppe huvudet heller, jag känner mig som en nyfödd bebis. Kanske ett "oval-huvud"?(se tidigare inlägg... om du vill.. eller nåt... nää..     .)

Jag har planerat att fortsätta jobba nu, så att det blir klart någon gång. Gottepojk.
Ska till gbg efter skolan, och efter finska lektionen, ska handla julklappar.


Jag är hungrig.

Och nu ska jag sluta rabbla upp saker.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Ska du se idol ikväll? :)

2009-12-04 @ 19:44:24
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback