Life is like a box of chocolate, - it's GOOOOOD!

Hej på er alla två läsare :D

Idag firas det nyår, hos varenda en gissar jag på :)
Jag är dock inte den som sticker runt från stuga till stuga och "krökar" som man kallar det. Näe, jag är den där typen som mycket hellre rullar runt och töntar sig med sina allra närmsta, töntigaste, coolaste och absolut BÄSTA vänner :D
För att det är sånt jag gillar. Sån är jag liksom.

Jag har dock ingenting emot att jag fick mammuten att köpa mig några burkar icke-alkoholfri(!) cider till nyår :)


Vad jag egentligen vill säga är väl bara..... GOTT NYTT ÅR! 8DD

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback