Vad gör kompisarna? :)

Bra fråga, vad gör ni egentligen?!
En dag innan julafton, och Marshie är fortfarande inte i fullständig "julstämning", fast det kan bero på att vi typ inte har hunnit sätta upp något julpynt alls, har bara hållt på städat, i väntan på att renoveringen ska bli klar. Och nu är rummen i stort sett klara, sen bara hallen.
Vi har fortfarande inte pyntat granen, men det får bli imorgon, och kanske någon julstjärna till mitt rum med. :)

Gillar.

Idag har jag först varit hos sjukgymnasten, men det vet ni redan.
Och sedan stack jag till Fölhiet, och sen kom Näsan och vi bytte juleklappar :D
Fick massa fint och trevligt och nice och roligt och fint och... ja :)
Sedan färgade Fölhet och Näsans hår(HAHAHA näs-hår x'])

Nu har jag varit hemma ett tag och fixat i mitt rum, och de mesta är klart, nu blir det bara bära kläder, kläder och åter kläder....

Lek LUGNT och trevlig innan-julafton-kväll :D


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback