Aj.

Har träningsvärk så in i.. rätt otränad som jag är så var det väl ingen surprise, men det känns ju bra att veta att man typ har tränat, tycker kroppen iaf?

Idag har jag hjälpt till att städa garaget, jeeevlar vad mycket saker, skräp, spindlar, damm och löv det var där inne.
Vi har ett s.k "öppet garage", alltså ingen garageport.
Vilket gör att det blir ännu smustigare.
Har hitills tagit hela dagen, och det känns verkligen i ryggen och på andra ställen med.
Är cp-trött och vill egentligen helst bara gå och lägga mig, eller åtminstone lägga mig tidigt vilket jag inte gör speciellt ofta.

Fick också reda på att mitt H&M paket har kommit & några böcker vi beställde :)
Får dom imorgon, hoppas jag :)

Det skulle tydligen regna imorgon? Jag vill inte :( Jag vill ha sol, så att man kan sola (H).

Det var det. :)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback