Citat.

Här kommer lite festliga citat från veckan.. eller veckorna:


Jag: Fan vad lång du är!
FolH: Är jag?
Jag:...nä



Jag: Nu ska jag fota sveriges snyggaste tjej! - Fan! Han flög iväg!


Jag: Vi ska ha ren sprit! 40% absolut vodka!
FolH: Nej, vi ska ha 99% absolut död!



' ṃαɾṡhïε. säger (23:50):

fia spotta i mitt öra

Tadeus säger (23:50):

Å jag hittade en sten på golvet.

' ṃαɾṡhïε. säger (23:51):
hittade du sten på golvet? hur mår han?


Tadeus säger (23:51):

ramlade hon ? :D


' ṃαɾṡhïε. säger (23:51):

hela tiden!




För övrigt.. säger vi kul saker hela tiden!
Och nossie, vi hatar dig fortfarande, det vet du va? :) <3
DISSARE!! :@




och sen var den öppnad.




jag fattar inte.




/MarsH & FolH som har otroligt kul utan Noss-barn förrädare!









Fast vi älskar dig, ytterst ute :)

Kommentarer
Postat av: Sophet / Noss-boy.

Men kiss på er! xD Men jag vill leka, NU! Nu har jag sovit LP Ni svarar inte på mitt sms ;( Who are the dissers nu, liksom? :O:O

2009-07-03 @ 10:45:26
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback