design.

Ny design + ny header på bloggen nu då, lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker :)
Tar en jävla massa tid att få till allt med koder och stilmallar och sånt, har tagit största delen av dagen nu, men äntligen så är jag hyfsat klar, det är bara bredden som leker lite.

Har tråkigt.
Jag orkar inte gå och sociala mig just nu.
Vill leka.
Har ingen att leka med.
Ska leka med Fia imorgon. :)
Jag är glad.
Foto... ROBERT... dök just upp i mitt minne :)
Han är fin. (yeah right..)
Jag är kär i honom.
:)

Slut, på ännu ett ganska meningslöst inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :G

Paint äger :) Vi äger :) Tjocka modeller äger :)

Jag äger en cykel :)

Lek-Leeeeek imorgenethhh :GGG Kissebarnet :)

Ha Det shuueeww<33333 <4?

2009-07-16 @ 19:24:22
Postat av: Folh

Höhöhöh jag glömde skriva att det var jag på den förra kommentaren :G

OCH! jag glömde säga att din nya design och header är bajs-mamma! :DDDD Skit fint :D

Lek med mig *klättrar i träd

2009-07-16 @ 19:25:49
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback