fyrtioförsta.

Heeeeeeeeeeej
Det här är då mitt 41:a inlägg, på blogg.se, har ingen aning om hur många det blev på den gamla bloggen :)

Idag kommer mina släktingar hit, dom stannar till Måndag. Kommer nog inte få en lugn stund i huset men mysigt är väl
det när det är vad man har växt upp med. :)
Var med Fiiiiiaaa igår, vi var på stranden, "badade"(jag stod mest och var rädd för maneter ;o )
Solade(också ett ganska misslyckat försök eftersom att solen gick och gömde sig)
Men roligt var det :D 
Sen kom vi hem och satt och retuscherade en modell, Fia i paint, jag i photoshop.
Fina resultat, som jag kommer lägga upp senare ;D

Jag borde egentligen städa nu.
Jag är påväg.

Spotify funkade inte igår :O och inte imorse heller :O
Det var något firewall-shiät som blockade programmet, så jag installerade om det.. och nu funkar det :)

Jag tror jag ska spela lite Mob Wars, på facebook x]
Det är aaaaasss cooolt (H) höhöhö xD

JuppJupp, men nu måste jag gå och städa, innan folk hinner komma tillbaka.


Hejdå. :)


Kommentarer
Postat av: FolH

Vi ska leka mer imorgon :G

Städa snällt :)

2009-07-16 @ 10:42:48
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback