Give Me Something To Write About.

Hejjloo.
Haha låter nästan som Halo?

Idag har jag inte gjort något vidare speciellt, skulle ridit men det typ sket sig lite, jag orkar inte förklara.
Sitter här och lyssnar på Muse igen, har inget riktigt intressant att skriva men jag bara kände för att blogga lite.

...hmm.... ?

Jag kanske borde ha en intensivkurs i Finska på bloggen, under Augusti, vad tycks? xD
hahahahaahahhaah.ah.ha.
.__.
Oh well, nu tänker jag lägga in en "20 saker du KANSKE inte visste om mig"  istället höh-hö-höö x]

1. Jag är helfinsk och har bott i Helsingfors halva mitt liv, mina föräldrar skiljde sig när jag var 6 år.

2. Jag har en onormalt lång tunga. (weirdooohh?)

3. Jag är både mörk och höjdrädd.

4. Jag är en latperfektionist, - jag stör mig otroligt på små saker som inte står eller är perfekta, jag stör mig också på om det är stökigt, men jag är oftast för lat för att göra någonting åt det. 

5. Jag är ganska paranoid när det gäller vissa saker som t.e.x. mikroskopiska bakterier.

6. Jag är beroende av choklad.(INGET kan få mig att sluta äta choklad, ALDRIG!)

7. Jag är laktosintolerant, och förmodligen, eller iaf kommer bli, glutenintolerant också.

8. Jag har haft ca. 8 eller mer mobiler under mitt liv.

9. Jag kan inte göra armhävningar.

10. Jag ogillar.. hatar allt som flyger och andas. Typ insekter, fåglar...

11. Jag har inget emot att ta sprutor, jag tycker inte om det, men "självplågare" som jag är så är sprutor ok för min del.

12. Jag tycker det är mysigt när det åskar.

13. Jag har beslutsångest i de flesta fall.

14. Jag får dåligt samvete väldigt lätt.

15. Jag åt bara bullar till frukost när jag var liten och hatar fortfarande att äta frukost.

16. Jag har tvångstankar ibland.

17. Jag mår illa av lukten av nyklippt gräs.

18. Jag äter inte fisk.

19. Jag tycker om folk som vågar gå sin egen väg och inte vara som alla andra.

20. Jag tycker det är gulligt med beskyddande killar, inte överbeskyddande bara!



Det här blev väldigt långt? xD

Kommentarer
Postat av: Folh

Och VEEEEEM var det som kom på idén om en intensivkurs i finska då? va? Va? VA? xD

(H) *är äckligt tuff

2009-07-24 @ 02:51:48
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback