HallaHallaHalla!

Mina saker har äntligen kommit! :D
Piercingen, böckerna och kläderna :)
* Svart diadem med rosett
* Kavaj(typ smått militär-soldat-gerard way-lekmamma-stil  xD)
* Randig.. tröja 

oooch, piercingen är #4 i tidgare inlägg.


Någon som känner för att leka imorgon bajj thä wäy? xD
Jag är eeeensaaam :(
:)
& Uttråkad. Gahhahaha. Hom. HomHom.

Jag tänker ändra lite i designen någon dag, när jag orkar, om jag orkar. ;)

Seize The Day - Hoffmaestro
                             (Homm)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fuck you!!!!! xD Jag har letat efter rosettdiadem och kavaj hur jekla länge som helst!! Kiss på dej... ^^ Var hittade du rosettdiademet? :O

2009-07-30 @ 20:04:37
Postat av: S O P H I A

Men fuck, glömde skriva att det var jag.. Aa, det är jag :D

2009-07-30 @ 20:05:11
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Folh

Varför vill typ ALLA ha rosettdiadem? :O

Eller aa, du och Noss iaf xD

Fast iofs.. det är ju snyggt...

Var köpte du ditt rosettdiadem? :)

Lek Lek :DD

2009-07-30 @ 22:06:38
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback