I'm a dick.

HallåHallå
Sitter här med FoletH igen, vid datorn som vanligt, fast, vi kanske t.o.m tar oss upp och börjar tömma ur mina garderober ifall vi tröttnar på att sitta vid datorn sen.
Fortfarande sjukt töntigt beroende av Mob Wars (Facebook applikation (H) )
Bli medlem i våran mob vetja ;) xD
Det är faktiskt värsta kul, även fast man inte tror det :) 8-)

Satt iaf och kollade på en sida som heter www.coolstuff.se
och hittade den här lilla saken:

CLOCKY



En alarmklocka som hoppar ner från nattduksbordet när det är dags att vakna och rullar runt på golvet och piper tills
du går upp och stänger av den.
Ganska söt men nog rätt så irriterande. Död åt snoozarna!
Kan nog vara ganska praktisk för den som ofta brukar dra sig kvar i sängen och kommer försent.

Jag skulle nog personligen kastat sten på klockjävel ifall den avbrytit mig mitt i min sömn. :)


Vi satt precis och lyssnade på Simple Plans sång Addicted.. då... kom Fia på att han sjunger "I'm a dick.. I'm addicted to you"
"HAHAH 'a dick"

o.O




Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback