Jobba ute i solen = solbränna (Y)

Idag är det tisdag då, känns som veckorna går allt för fort och sommarlovet är farligt nära slutet nu alltså :(

Gick upp vid ungefär 10.20 idag, hade velat sova längre för min säng var så sjukt bekväm och varm, men jag var inte tillräckligt trött.
Har inte haft speciellt bråttom någonstans idag, eftersom att jag inte har varit längre än våran tomt och brevlådan.

Känner mig värsta duktig, har faktiskt smått jobbat idag, det känns iaf i mina obefintliga armmuskler ;D
Har kört upp grus/sand, som ska vara till våran framtida altan.
Det är mycket kvar och det är faktiskt rätt jobbigt. Sen ska man rycka bort gräs/växter som är i vägen också.
Så jag har alltså skyfflat sand och mördat ogräs idag :) Jobbigt med osammarbetsvilliga växter dock, dom vill inte dra med sig sina rötter.
Nej, du har inte hamnat på Trädgårdsföreningens-tycksyndomväxterna-blogg.
Nog babblat om växter.

Ska nog fortsätta köra upp sand imorgon, om det är fint väder, för det finns i princip bara en anledning till varför jag gör det, eller kanske två om den ena är att jag vill hjälpa mina föräldrar (a)
höh.
den bästa är iaf..
man blir brun :D
Kanske inte direkt men efter ett tag, och det behöver jag, för den lilla solbränna jag hade innan, har nu totalt spolats bort med regnet :'

Nu håller jag på fixar franskmanikyr :)
Hatar att erkänna hur kass jag är på att måla naglarna även fast jag gör det rätt ofta, men får väl skylla på att jag inte har speciellt långa naglar just nu för en franskmanikyr + att jag fortfarande lär mig ;)



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback