Lollethhemethetet?

Hej.

Jag har INGEN, aning om vad jag ska hitta på idag.
Kanske jobba på min nya design?
Som ni "kanske" har märkt så ändrar jag design och header rätt ofta, mest för att jag tycker att det är kul, 
delvis för att jag tröttnar väldigt fort om jag inte är riktigt nöjd.
Men nu, så har jag planerat en ny design + en ny header som jag är ganska säker på att jag kommer bli nöjd med, så
den kommer få sitta kvar ett tag åtminstone.

Idag ska vi ha gäster, igen.
Har städat hela morgonen, åt precis frukost(typ för en timma sen?) och ska snart in i duschen.
Men det här är lyckligtvis de sista gästerna vi kommer ha på ett tag.. hoppas jag.
Börjar bli trött på att städa och på att alla ska gå upp så tidigt jämnt, inte direkt min grej det där med att vakna.

Är kär i den här låten.

Real World - All-American-Rejects



Kommentarer
Postat av: Folh

Jag vill leka med dig.. typ nu .. ;(

Ska leket med Mamma Bob imorron.. och jobbaaaahhh på leurdagh (jag hittade just på det namnet för lördag *är sjukt cool) fast vi skulle väl ändå gå på bio med Noss då? eller? skulle vi göra det lite senare kanske? eller jag fattar ingenting? Leeeka?

Men iaf.. jag har tråkigt...

Vi leker snart tkr jag.. och förresten! (?)

Skulle Lisa (in the hor-red) ha typ kalas-sak (eller ngt?) snart? jag vill leka med folk :)



BajsBajs i öronen<3

2009-07-23 @ 21:50:47
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Folh

Noss-barnet kommer hem på morgonen :) Fast hon ska inte jobba utan jag ska wörka med Emma ^^

Men jag tror Noss sa att hon ville gå på bio på kvällen direkt när hon kom hem.. fast jag kommer inte riktigt ihåg ^^



Känner mig lite eeensaam.. finns det en marsh jag kan praaataa meeeed? :D

2009-07-23 @ 22:39:48
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Folh

Glömde förresten säga att jag gillar din nya design! :D<3

2009-07-23 @ 23:53:52
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback