Muse - Did It Again.

Sitter här och lyssnar på Muse efter en dag i staden med mammuten :)
Har varit hos optikern idag - wohoo, behöver förmodligen inte glasögon, huvudvärken kan bero på bara lågt blodtryck (I) höhöh.
Köpte choklad i  mörkt, ljust och mjök, på ÖoB, som inte var sådär cp-gott, men gick att äta, 5 spänn bara come on.
Jag ska nog se på en Woody Allen (stavning?) film sedan som enligt min mamma är bra(den verkade iaf kul), vet inte namnet på den men vi får väl se. 
(Om jag inte orkar städa.. o.O)

Som sagt så sitter jag och lyssnar på Muse, kan inte riktigt beskriva ruset jag får när jag lyssnar på deras musik,
jag bara börjar må så sjukt bra av det!
Jag ryser, och det är inget dåligt, det är ett ytterst positivt rysande.
Muse är typ min drog?
Jag är totalt kär i deras musik, har varit ett fan innan också men känns som att jag har upptäckt mer Muse musik nu,
te.x den här låten:


 

Jag ÄLSKAR Muse-gitarren.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback